0
0
id:Boeken_77769
xml
Boeken_77769
Boeken
Onderwijs en zeer kansarme jongeren : onderzoek naar concrete handelingsalternatieven voor een algemeen onderwijsbeleid t.a.v. zeer kansarme jongeren. Eindrapport
Onderwijs en zeer kansarme jongeren : onderzoek naar concrete handelingsalternatieven voor een algemeen onderwijsbeleid t.a.v. zeer kansarme jongeren. Eindrapport
Verhellen, Eugeen
Boden, Karin
Decleir, Marijke
kansarmoede
onderwijs
jongeren
Onderwijs en zeer kansarme jongeren : onderzoek naar concrete handelingsalternatieven voor een algemeen onderwijsbeleid t.a.v. zeer kansarme jongeren. Eindrapport
Onderwijs en zeer kansarme jongeren : onderzoek naar concrete handelingsalternatieven voor een algemeen onderwijsbeleid t.a.v. zeer kansarme jongeren. Eindrapport
Onderwijs en zeer kansarme jongeren : onderzoek naar concrete handelingsalternatieven voor een algemeen onderwijsbeleid t.a.v. zeer kansarme jongeren. Eindrapport
Onderwijs en zeer kansarme jongeren : onderzoek naar concrete handelingsalternatieven voor een algemeen onderwijsbeleid t.a.v. zeer kansarme jongeren. Eindrapport
Onderwijs en zeer kansarme jongeren : onderzoek naar concrete handelingsalternatieven voor een algemeen onderwijsbeleid t.a.v. zeer kansarme jongeren. Eindrapport
Onderwijs en zeer kansarme jongeren : onderzoek naar concrete handelingsalternatieven voor een algemeen onderwijsbeleid t.a.v. zeer kansarme jongeren. Eindrapport
verslag
Nederlands
Gent
1991
169 p.
Verhellen, Eugeen
Boden, Karin
Decleir, Marijke
Verhellen, Eugeen
Boden, Karin
Decleir, Marijke
leeg
leeg
leeg
Eugeen Verhellen, Karin Boden, Marijke Decleir
kansarmoede
onderwijs
jongeren
BMLIK
MAD/5350.01
https://hdl.handle.net/10796/D98D04F8-B78D-4AB2-9272-B3BB46D7A622
Boeken_77769 Boeken Onderwijs en zeer kansarme jongeren : onderzoek naar concrete handelingsalternatieven voor een algemeen onderwijsbeleid t.a.v. zeer kansarme jongeren. Eindrapport verslag Nederlands Gent 1991 169 p. Verhellen, Eugeen Boden, Karin Decleir, Marijke Eugeen Verhellen, Karin Boden, Marijke Decleir kansarmoede onderwijs jongeren BMLIK MAD/5350.01 https://hdl.handle.net/10796/D98D04F8-B78D-4AB2-9272-B3BB46D7A622
1780992015440281600