b001421: Nederlands Platform Millenniumdoelen, campagne EEN: armoede de wereld uit, 2005

Wit armbandje met de tekst 'EEN'. In Nederland zette het Nederlands Platform Millenniumdoelen zich in voor het behalen van de millenniumdoelen. Met de campagne 'EEN: armoede de wereld uit' wilde het de Nederlandse regering aanmoedigen om zich maximaal in te zetten voor deze doel...

Description complète

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Référence:b001421
Collectie:11.11.11
Type: armband
Tags: Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
Description
Sommaire:Wit armbandje met de tekst 'EEN'. In Nederland zette het Nederlands Platform Millenniumdoelen zich in voor het behalen van de millenniumdoelen. Met de campagne 'EEN: armoede de wereld uit' wilde het de Nederlandse regering aanmoedigen om zich maximaal in te zetten voor deze doelen. Het platform was een samenwerkingsverband van meer dan 60 maatschappelijke en ontwikkelingsorganisaties zoals Cordaid, ICCO en Oxfam Novib. In 2005 startte de wereldwijde white band-campaign “make poverty history!”: tal van acties en activiteiten, alsook grote concerten werden toen georganiseerd, met slechts één doel: de door alle wereldleiders gemaakte belofte van het jaar 2000, met name de armoede tegen 2015 met de helft reduceren, terug onder de aandacht brengen.
Description physique:geheel: hoogte: 1.20 cm
geheel: diameter: 6.50 cm
kunststof