b001421: Nederlands Platform Millenniumdoelen, campagne EEN: armoede de wereld uit, 2005

Wit armbandje met de tekst 'EEN'. In Nederland zette het Nederlands Platform Millenniumdoelen zich in voor het behalen van de millenniumdoelen. Met de campagne 'EEN: armoede de wereld uit' wilde het de Nederlandse regering aanmoedigen om zich maximaal in te zetten voor deze doel...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
Reference code:b001421
Collectie:11.11.11
フォーマット: armband
タグ: タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!
その他の書誌記述
要約:Wit armbandje met de tekst 'EEN'. In Nederland zette het Nederlands Platform Millenniumdoelen zich in voor het behalen van de millenniumdoelen. Met de campagne 'EEN: armoede de wereld uit' wilde het de Nederlandse regering aanmoedigen om zich maximaal in te zetten voor deze doelen. Het platform was een samenwerkingsverband van meer dan 60 maatschappelijke en ontwikkelingsorganisaties zoals Cordaid, ICCO en Oxfam Novib. In 2005 startte de wereldwijde white band-campaign “make poverty history!”: tal van acties en activiteiten, alsook grote concerten werden toen georganiseerd, met slechts één doel: de door alle wereldleiders gemaakte belofte van het jaar 2000, met name de armoede tegen 2015 met de helft reduceren, terug onder de aandacht brengen.
物理的記述:geheel: hoogte: 1.20 cm
geheel: diameter: 6.50 cm
kunststof