b001421: Nederlands Platform Millenniumdoelen, campagne EEN: armoede de wereld uit, 2005

Wit armbandje met de tekst 'EEN'. In Nederland zette het Nederlands Platform Millenniumdoelen zich in voor het behalen van de millenniumdoelen. Met de campagne 'EEN: armoede de wereld uit' wilde het de Nederlandse regering aanmoedigen om zich maximaal in te zetten voor deze doel...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
Reference code:b001421
Collectie:11.11.11
格式: armband
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
實物特徵
總結:Wit armbandje met de tekst 'EEN'. In Nederland zette het Nederlands Platform Millenniumdoelen zich in voor het behalen van de millenniumdoelen. Met de campagne 'EEN: armoede de wereld uit' wilde het de Nederlandse regering aanmoedigen om zich maximaal in te zetten voor deze doelen. Het platform was een samenwerkingsverband van meer dan 60 maatschappelijke en ontwikkelingsorganisaties zoals Cordaid, ICCO en Oxfam Novib. In 2005 startte de wereldwijde white band-campaign “make poverty history!”: tal van acties en activiteiten, alsook grote concerten werden toen georganiseerd, met slechts één doel: de door alle wereldleiders gemaakte belofte van het jaar 2000, met name de armoede tegen 2015 met de helft reduceren, terug onder de aandacht brengen.
實物描述:geheel: hoogte: 1.20 cm
geheel: diameter: 6.50 cm
kunststof